Cu duzina e mai ieftin 2 - Războiul taților
Tom Baker și soția lui, Kate, își reunesc clanul pentru o evadare estivală de neuitat. Dar vacanța lor de vis se transformă într-o competiție scandaloasă cu familia plină de performanțe și exces de zel a vechiului prieten al lui Tom, Jimmy Murtaugh.