Cursa spre Witch Mountain
Doi tineri orfani extratereştri cu puteri supranaturale încearcă să descopere adevărul despre trecutul lor misterios. Complicaţiile apar când tutela lor li se dă unui milionar fără scrupule care vrea să profite de pe urma puterilor acestora.
Un vehicul zboară prin aer, un cuier prinde viață și atacă un șerif, animalele sălbatice devin neputincioase în mâinile lui Tony și Mia Malone în aventura fantastică și palpitantă marca Disney despre puterile a doi tineri orfani. Abilitățile de clarvăzători îl fac pe maleficul milionar Aristotle Bolt (Ray Milland) să-i ademenească la conacul său pentru a le exploata puterile. În timp ce încearcă să scape, cunosc un excursionist prietenos (Eddie Albert) și încep să deslușească misterul originilor lor. În curând, toți trei se vor lupta cu cei care îi consideră vrăjitori... dar apoi se întâmplă! Un personaj și mai puternic preia comanda și conduce copiii și publicul într-o experiență neașteptată și amețitoare... cu adevărat nepământească.