Cronicile din Narnia: Leul, Vrăjitoarea și Dulapul
Studiourile Walt Disney și Walden Media prezintă mult-iubita aventură atemporală a lui CS Lewis. Cu ajutorul efectelor speciale realiste, veți urmări povestea lui Lucy, Edmund, Susan și Peter, patru frați ce pătrund în ținutul Narnia printr-un dulap vrăjit când se jucau de-a v-ați ascunselea la conacul unui misterios profesor. Aici, copiii descoperă un ținut odată pașnic, locuit de animale vorbitoare, pitici, fauni, centauri și uriași, care a fost aruncat într-o iarnă eternă de malefica Vrăjitoare Albă. Ajutați de înțeleptul și mărețul leu Aslan, copiii conduc Narnia în lupta cu vrăjitoarea.