Das Rad
Hew și Kew, doi oameni de piatră, trăiesc de mult timp în vârful muntelui lor. Ei au fost martorii multor întâmplări petrecute în vale, așa că nu-i mai miră nimic și oricum au micile lor probleme. Însă, omenirea începe să descopere și să inventeze lucruri noi, iar acest lucru devine o amenințare pentru existența liniștită a lui Hew și a lui Kew.