Dinozaurul
„Dinozaurul” e o aventură Disney cu efecte speciale despre un grup de dinozauri care reușește să treacă peste provocări având curaj, loialitate și speranță. Desfășurându-se acum 65 de milioane, „Dinozaurul” spune povestea lui Aladar, un iguanodon care se pierde de familia sa și e crescut de lemuri, printre care glumețul Zini și miloasa Plio. Când meteoriții le distrug casa, Aladar și ai săi se alătură unei turme de dinozauri care se duce către un tărâm sigur. Pe drum, Aladar se împrietenește cu Baylene, o Brachiosaurus, cu Eema, o Styracosaurus și cu Neera, o iguanodon. Împreună, ei trebuie să facă față lipsei de mâncare și apă, atacurilor Carnotaurus și confruntărilor dintre Aladar și Kron, șeful turmei.