Mămici pentru Marte
Micul Milo, de 9 ani, descoperă cât de mult are nevoie de mama lui când aceasta e răpită de marțieni. Milo pornește în căutarea ei, ajutat de pământeanul Gribble și de o marțiană rebelă pe nume Ki.
Disney și regizorul Robert Zemeckis, premiat cu Oscar, vă aduc cea mai nebunească aventură din galaxie, „Mămici pentru Marte”, „Du gunoiul”, „Mănâncă-ți legumele”... Cine are nevoie de mame? Micul Milo, de 9 ani, descoperă cât de mult are nevoie de mama lui când aceasta e răpită de marțieni, care vor să-i fure „mămicenia” pentru odraslele lor. Milo pornește într-o cursă contra-cronometru pentru a o salva și, cu un ajutor neașteptat, ar putea chiar să ajungă la ea (și nu doar într-o singură privință). Este o călătorie incitantă, plină de distracție nepământeană!