Două tipe păguboase
Două petrecărețe încearcă să se reinventeze pentru a-și impresiona vechii colegi de clasă. Dar o fostă cunoștință supărată le scoate la iveală adevăratele fețe, ceea ce face ca fetele să se dezlănțuie în mod surprinzător!
Romy (Mira Sorvino) și Michele (Lisa Kudrow) sunt două petrecărețe care se reinventează pentru reuniunea de 10 ani de la terminarea liceului. Cu garderobe noi și povești de succes, fac o impresie formidabilă... până când o fostă colegă de clasă (Janeane Garofalo) divulgă tuturor povestea lor! Dar atunci se dezlănțuie și Romy și Michele cu surpriza lor... și cu rezultate scandaloase!