Elio Fiorucci: Free Spirit
Designerul care a adoptat excentricul. „Fiorucci: Free Spirit” urmărește calea lui Elio Fiorucci de pe străzile din Milano până la succesul în domeniul modei. El a democratizat moda, a inventat blugii elastici și mergea des la Studio 54, alături de Warhol, Basquiat și Madonna. Descoperiți viața și moștenirea acestui talent excepțional.