Explorer: Lacul de foc
În 2001, imagini surprinse de un satelit au dezvăluit o misterioasă „anomalie termică” pe un vulcan neexplorat de la capătul pământului. Ceea ce se află înăuntru ar putea oferi noi indicii care să ajute la prezicerea erupțiilor vulcanice din întreaga lume. Dar insula este atât de îndepărtată și condițiile sunt atât de extreme, încât nimeni nu a ajuns până acum în vârful vulcanului pentru a investiga ce se află în interiorul său.