Fantasia
Capodopera lui Walt Disney este o extravaganță de imagine și sunet! Vedeți cum muzica prinde viață, auziți imaginile transformându-se în melodii și experimentați încântarea provocată de Fantasia iar și iar. Nicio colecție de familie nu este completă fără Fantasia!