Focul de Crăciun În Regatul Arendelle
Pentru vacanțele tale, bucură-te de strălucirea caldă a șemineului castelului Arendelle a lui Anna și Elsa, în timp ce arde tradiționalul buștean de sărbători și sărbătoresc cu Kristoff, Olaf și Sven în aceeași cameră în care se întâlnesc adesea pentru Noaptea jocurilor în familie. Sărbători fericite din partea tuturor prietenilor tăi de la Frozen 2 de la Walt Disney Animation Studios!