Fun and Fancy Free
FĂRĂ DISTRACȚIE ȘI FANTEZIE este o bijuterie încântătoare care nu este numai plină de farmec, dar este incredibil de bogată în momente Disney care au făcut istorie. A fost ultimul lungmetraj de animație cu Walt Disney ca voce a lui Mickey Mouse și singurul film care prezintă toate cele mai faimoase patru personaje ale Walt Disney - Mickey Mouse, Donald Duck, Goofy și Jiminy Cricket. Urmând tradiția clasică Disney a narațiunii încântătoare, a personajelor de neuitat, a muzicii și aventurii, FĂRĂ DISTRACȚIE ȘI FANTEZIE este povestirea plină de bucurie a lui BONGO și MICKEY & VREJUL DE FASOLE, două povești atemporale aduse prin magie la viață de iubitul Jiminy Cricket și de combinația magistrală de animație și acțiune.