Giuvaierul Nilului
În această palpitantă continuare a filmului „Idilă pentru o piatră prețioasă” (Romancing the Stone), Joan (Kathleen Turner) și Jack (Michael Douglas) revin în forță într-o aventură periculoasă pentru a găsi misteriosul „giuvaier”.
În această palpitantă continuare a filmului „Idilă pentru o piatră prețioasă” (Romancing the Stone), romanciera Joan Wilder (Kathleen Turner) și aventurierul Jack Colton (Michael Douglas) se regăsesc într-o nouă expediție primejdioasă – de data aceasta prin sălbaticul deșert nord-african. Însă atunci când Joan este răpită, Jack este cel care trebuie să o salveze – chiar dacă partenerul lui Ralph (Danny DeVito) are alte planuri.