Pirații din Caraibe: Blestemul Perlei Negre
Când vicleanul căpitan Barbossa fură vasul lui Jack Sparrow și o răpește pe frumoasa fiică a guvernatorului, Elizabeth, prietenul ei din copilărie, Will Turner, își unește forțele cu Jack pentru a o salva și a recuceri vasul lui Jack, Black Pearl.
Viața idilică de pirat a ticălosului, dar fermecătorului căpitan Jack Sparrow se dă peste cap după ce dușmanul său, vicleanul căpitan Barbossa, îi fură vasul, Perla Neagră, iar mai târziu atacă orașul Port Royal, răpind-o pe frumoasa fiică a guvernatorului, Elizabeth. Într-o încercare galantă de a o salva și de a recuceri Perla Neagră, prietenul din copilărie al lui Elizabeth, Will Turner, își unește forțele cu Jack. Ceea ce Will nu știe este că o comoară blestemată l-a condamnat pe Barbossa și echipajul său să trăiască pentru totdeauna ca strigoi.