Gorila Joe
Când lui Joe, o gorilă de 5 metri, îi e tulburată existența, Jill și Gregg îl salvează, mutându-l într-o rezervație din California. Dar totul se schimbă când pe Joe îl vede un vânător nemilos.
MIGHTY JOE YOUNG e o poveste plină de emoție, prietenie, curaj și blândețe. Legendarul Joe, o gorilă jucăușă, inteligentă și înaltă de cinci metri, și cea mai bună prietenă a sa, Jill Young (Charlize Theron), au crescut împreună în munții din Africa Centrală. Când existența lui Joe e spulberată de braconieri, Jill și zoologul Gregg O'Hara (Bill Paxton) îl mută într-o rezervație din California. Dar siguranța lui Joe este de scurtă durată. Notorietatea sa îl face să fie o țintă pentru un vânător nemilos. Încă de la început, Mighty Joe Young vă va umple ochii de minune și inima de magie.