Călătoria II: Rătăciți în San Francisco
Când animăluţele sunt separate accidental de stăpânii aflaţi în vacanţă, Chance, Shadow, şi Sassy se strecoară prin San Francisco pentru a ajunge la căminul lor aflat dincolo de Podul Golden Gate.
Trioul vostru preferat de animăluţe vorbitoare se întoarce într-un film Disney de aventură care vă va face familia să izbucnească în râs. Când animăluţele sunt separate accidental de stăpânii aflaţi în vacanţă, Chance, Shadow, şi Sassy se strecoară prin San Francisco pentru a ajunge la căminul lor aflat dincolo de Podul Golden Gate. Însă drumul le e blocat de o serie de pericole, atât din partea oamenilor, cât şi din partea altor animale. E o altă călătorie incredibilă pentru cele trei animale de companie curajoase, şi adorabile, într-o aventură palpitantă şi amuzantă.