Hannah Montana
Marele succes Disney „Hannah Montana” debordează de amuzament, aventură și muzică extraordinară! Hannah, într-o nouă ipostază, se confruntă cu cea mai importantă decizie din viața ei. Miley Stewart (adică vedeta pop Hannah Montana) este atrasă prea mult în mrejele celebrității și tatăl ei o pune să schimbe strălucirea Hollywoodului cu blugii și viața la ferma familiei din Tennessee - unde Miley se întreabă dacă poate fi în același timp Miley Stewart și Hannah Montana. Ce va alege oare Miley, cu ajutorul prietenilor și vedetelor precum Taylor Swift, Rascal Flatts și Vanessa Williams?