Riley și restul lumii
Povești amuzante din perspectiva unei fete adolescente: se concentrează pe relațiile cu familia și prietenii și pe valorile importante și de neșters din viață, în timp ce aventuroasa Riley și curajoasa ei prietenă Maya traversează încercările și schimbările adolescenței la școala John Quincy Adams din Manhattan, unde tatăl lui Riley este profesor de istorie. În primul episod, studioasa Riley se alătură unei rebeliuni în încercarea de a fi ca Maya, dar acest lucru duce la o ruptură între tată și fiică.