Când viața ei perfectă se năruie în jurul ei, o fostă regină a frumuseții (Sandra Bullock) se mută înapoi în micul orășel natal – Smithville, Texas- împreună cu fiica sa.
Birdee Pruitt (Sandra Bullock) are o viață pe care majoritatea oamenilor ar invidia-o. Atunci când soțul ei își declară infidelitatea la o televiziune națională, viața ei perfectă se năruie. Devastată fiind, Birdee și tânăra sa fiică pornesc către micuțul oraș pe care îl lăsaseră în urmă. Cele două fac eforturi să se adapteze la noua lor viață, iar Birdee dobândește ușor-ușor încrederea pentru a-și deschide inima și găsi din nou speranță.