Și dacă...?
Serialul animat Marvel „Și dacă...?” revine în Sezonul 3 pentru aventura sa culminantă prin multivers. Urmăriți personajele luând decizii neașteptate care le vor duce lumile în variante spectaculoase ale Universului Marvel. Observatorul (vocea lui Jeffrey Wright) va ghida privitorii serialului ce va aduce prin noi genuri, spectacole mai vii și noi personaje.