În culisele Văduva Neagră
Alăturați-vă lui Scarlett Johansson, Florence Pugh și David Harbour într-o călătorie exclusivă în culisele filmului „Văduva neagră”. Fiți martori la antrenamentele riguroase de cascadorie pe care le-a suportat distribuția și descoperiți cum au fost reinterpretate personaje clasice din benzile desenate Marvel, precum Taskmaster, pentru a fi incluse.
Alăturați-vă lui Scarlett Johansson, Florence Pugh, Rachel Weisz și David Harbour într-o călătorie exclusivă în culisele filmului „Văduva neagră”. Fiți martori la antrenamentele riguroase pe care Johansson și colegii ei de scenă le-au îndurat pentru a executa uimitoarele cascadorii și secvențe de luptă din film. Descoperiți cum au fost reinterpretate și aduse la viață personaje clasice din benzile desenate Marvel, precum Red Guardian și Taskmaster, pentru a fi incluse la MCU. Călătoriți pe străzile din Budapesta, unde producătorii au filmat la fața locului pentru a asigura o mai mare autenticitate. Aflați cum au fost realizate decorurile uimitoare, cum ar fi Camera Roșie, printr-o combinație de elemente practice și efecte vizuale. În plus, acest episod al ASSEMBLED revizitează istoria de zece ani în care Scarlett Johansson a întruchipat-o pe Natasha Romanoff cu ajutorul unor clipuri cu interviuri din trecut și a unor imagini rare de pe platourile de filmare. Toate acestea și multe altele îi așteaptă pe spectatori în ASSEMBLED: Realizarea Văduvei Negre.