În culisele WandaVision
Alăturați-vă lui Elizabeth Olsen, Paul Bettany și echipei de creație a WandaVision, care îi invită pe telespectatori în culisele acestui serial revoluționar. Aflați cum a prins contur conceptul surprinzător al producției, inspirându-se din seriale de comedie clasice. Fiți martori la modul în care echipa s-a străduit să imite diverse metode de filmare folosite în primii ani de televiziune. Descoperiți provocările unice și recompensele finale ale realizării unui întreg episod în fața unui public în direct din studio. Petreceți timp cu interesanții noi veniți la MCU, precum Teyonah Parris și Kathryn Hahn, alături de favoriții care revin, precum Kat Dennings și Randall Park. ASSEMBLED: Realizarea mini-serialului WandaVision este o privire atotcuprinzătoare asupra primului și, probabil, celui mai neobișnuit serial de streaming al studiourilor Marvel.