James și piersica uriașă
Inspirată din apreciata carte pentru copii a lui Roald Dahl, un băiețel pe nume James intră în posesia unor limbi magice de crocodil după ce salvează un păianjen din mâna asprelor lui mătuși. Când din greșeală le împrăștie prin grădină, ca din pământ răsare o piersica uriașă. Înăuntrul ei găsește un grup de insecte de mărimea unui om care îl ajută să scape de viața de acasă și de trecutul lui trist de-a lungul unei călătorii fermecate. Conține imagini ce prezintă consum de tutun.