LEGO Star Wars: The New Yoda Chronicles – Escape from the Jedi Temple
Yoda și Fantoma lui Obi-Wan decid că este timpul să scoată din ascunzătoare ultimii Holocroni Jedi, dar mai întâi își amintesc de jaful prin care au reușit să elibereze Holocronii din Templu în zorii Imperiului.