LEGO Star Wars: The New Yoda Chronicles - Raid on Coruscant
Luke Skywalker știe că există o singură cale de a opri atacurile Imperiului: un atac îndrăzneț pe Coruscant pentru a-i aduce înapoi pe Holocroni.