Lugar En El Cine, Un
Regizorul grec Theo Angelopoulos urmărește traseul de la Atena la Ostia, unde Pier Paolo Pasolini sfârșește tragic. Între timp, regizorul spaniol Victor Erice prezintă o perspectivă dintr-o gară din Spania. În Italia, Tonino Guerra, Ninetto Davoli și Nico Naldini oferă informații. Prin vocea lui Pasolini, ei completează călătoria istorică și cinematografică a acestor trei regizori.