Formentor, The Sea of Words
Documentar despre carismaticul și legendarul Hotel Formentor de pe insula Mallorca. Locul este cunoscut ca „hotelul celebrităților”, întrucât, de la înființarea sa în urmă cu 90 de ani, acesta este punctul de întâlnire al celor mai importante personalități ale secolului XX, precum Audrey Hepburn, Gorbaciov, Dalai Lama, Winston Churchill, Cela, Grace Kelly, Rainier al Monaco, Charlie Chaplin.