Lumea Miraculoasă - Londra: Viitor Incert
Marinette, acum Cronobuburuza, face echipă cu Iepurix pentru a învinge un adversar misterios care călătorește prin timp... și a aflat identitatea secretă a Buburuzei.
Pentru a salva viitorul de la o soartă cumplită, Marinette devine Chronobug și face echipă cu Bunnyx pentru a învinge un adversar misterios care călătorește prin timp. Cine este acest nou super-răufăcător și de ce este obsedat să expună identitatea secretă a lui Marinette? Singura speranță a lui Marinette este să își învingă noul adversar pentru a preveni sfârșitul Buburuzei și al timpului însuși!