Prințesa Stea contra Forțelor Răului
Stea Fluture, o prințesă dintr-o aaltă dimensiune , se luptă cu răufăcătorii prin multiple universuri pentru a-și proteja bagheta cu puteri magice pe care încă nu știe cum s-o folosească.