Maleta de Marta, La
Bântuită de un atac brutal din partea fostului ei soț, Marta se ascunde de frică când acesta este eliberat din închisoare. Acest documentar surprinde lupta ei zilnică cu traumele. Între timp, psihoterapeutul Harald ajută bărbații să renunțe la violență, descoperind rădăcinile agresivității lor.