Margaret Thatcher: The Iron Lady
Încă de la începuturile sale modeste, Margaret Thatcher și-a croit drum printre prejudecățile sexiste ale elitei Partidului Conservator și a scepticismului electoratului britanic, pentru a deveni cel mai mare prim-ministru britanic de la Winston Churchill încoace.