Micii copii de mare
Valurile oceanului dau naștere unor bebeluși-sirenă care sunt chemați la un loc de joacă sub forma unui circ acvatic de pe fundul oceanului, unde interacționează cu o paradă a căluților-de-mare, a stelelor-de-mare și a altor vietăți marine, după care dispar la suprafață, de unde au venit.