O luptă personală
Un fost comandant al forțelor speciale marine vânează un echipaj de hoți de diamante care i-au răpit soția.
Campionul WWE John Cena domină în rolul lui Marine John Triton. Oriunde există pericol, Triton este de obicei în mijlocul lui și nu joacă după reguli! După ce este eliberat din Irak, fără să vrea, frumoasa soție a lui Triton, Kate (Kelly Carlson), este răpită de hoți de bijuterii conduși cu mână de fier de un criminal rău (Robert Patrick)! Acum, Triton trebuie să lupte pentru a o salva, folosind cea mai puternică armă a lui - el însuși!