O noapte la muzeu: Kahmunrah se reîntoarce
În O noapte la muzeu: Kahmunrah se reîntoarce, Nick Daley calcă pe urmele tatălui său, ca paznic de noapte la Muzeul de Istorie Naturală. E familiarizat cu antica tăbliță aflată la muzeu, care readuce totul la viață la apusul soarelui. Dar când evadează Kahmunrah, regele maniac, Nick trebuie să salveze muzeul odată pentru totdeauna.
O noapte la muzeu: Kahmunrah se reîntoarce e un film de animație inspirat de binecunoscuta serie cinematografică. Slujba de vară a lui Nick Daley ca paznic de noapte la Muzeul de Istorie Naturală e o muncă plină de provocări pentru orice elev de liceu. Din fericire, calcă pe urmele tatălui său și e familiarizat cu antica tăbliță aflată la muzeu, care readuce totul la viață la apusul soarelui. Nick se bucură să-și revadă vechii prieteni, pe Teddy, Sacagawea Rexy și alții. Dar când apare Kahmunrah, regele maniac, și vrea să deschidă subteranele egiptene și să elibereze Armata Infernului, Nick trebuie să-l oprească pe conducătorul cel nebun și să salveze muzeul odată pentru totdeauna.