O zi la Disney
Descoperiți poveștile personale fascinante și inspiraționale ale celor zece oameni incredibili din spatele magiei de durată a Disney. Prin obiectivul directorului general Bob Iger, urmărim fiecare subiect: un animator legendar, femeia care conduce următoarea generație de Imagineers și Robin Roberts de la GMA pentru o privire intimă asupra călătoriei lor unice. Narat de Sterling K. Brown.
„O zi la Disney” este un documentar de lung metraj care evidențiază poveștile personale fascinante și inspiraționale ale celor zece oameni incredibili care se află în spatele magiei de durată a Disney. Prin obiectivul directorului general Bob Iger, urmărim fiecare subiect: un animator legendar, omul care proiectează următoarea generație de supereroi Marvel și Robin Roberts de la GMA, pentru o privire intimă asupra călătoriei lor unice. Vom descoperi determinarea lor de a continua creativitatea, inovația și excelența care sunt sinonime cu Disney. Fie că este vorba de aducerea la viață a primei producții spaniole a spectacolului „Regele Leu” pentru publicul din Madrid sau de conservarea celor mai periclitate specii de animale de pe planeta noastră, fiecare dintre subiecții noștri are misiunea de a face lumea un loc mai bun, răspândind în același timp puțină magie Disney. Narat de Sterling K. Brown.