Ocean Therapy
„Ocean Therapy” urmărește călătoria lui Bruno de la surfer și căpitan de navă mică la lupta cu viața, după ce nu și-a mai putut folosi picioarele la 24 de ani. După depresie și două încercări de sinucidere, Bruno își găsește în ocean consolarea și puterea de a continua, ilustrând ce forță transformatoare are dacă cineva își urmează pasiunea, chiar și în ciuda necazurilor.