North of the Sun
Inge Wegge (25) și Jørn Ranum (22) au petrecut nouă luni într-un golf izolat, pe o insulă arctică îndepărtată de coasta de nord a Norvegiei, construind o cabană din lemne și mâncând alimente expirate. Motivația lor? Surful pe valurile ascunse în vastul Ocean Atlantic, o aventură arctică de neuitat.