Oswald, Iepurele Norocos
Oswald, Iepurele Norocos al lui Walt Disney revine! Pentru prima dată în aproape 95 de ani, Oswald este protagonistul unui scurtmetraj nou-nouț desenat de mână, oferit de Walt Disney Animation Studios.