Get a Horse!
Animația clasică desenată manual și tehnologia de ultimă generație se confruntă în această aventură irezistibilă. Mickey, Minnie și prietenii fac o plimbare într-un car muzical cu fân, dar Peg-Leg Pete încearcă să îi întreacă în rabla lui. Cu Walt Disney însuși interpretând vocea lui Mickey.