Patria
În vara fierbinte din 1914, Arthur Knaap se alătură Legiunii Străine în Paris, dornic să-și apere națiunea. Cu toate acestea, războiul de tranșee îl expune rapid realităților sumbre ale Primului Război Mondial. În mijlocul pierderilor și al disperării, o decizie crucială îi schimbă soarta și cursul conflictului. Totuși, coșmarurile bântuitoare dezvăluie impactul durabil al alegerilor sale.