Pinocchio
Câștigătorul Premiului Academiei Robert Zemeckis regizează acest film live action, CGI. Rescriem povestea păpușii din lemn care pleacă într-o aventură să devină un băiat adevărat. Tom Hanks este Geppetto, tâmplarul care îl creează pe Pinocchio (Benjamin Evan Ainsworth) și care-l tratează ca pe un băiețel adevărat; Joseph Gordon-Levitt este Greierașul Jiminy, care devine conștiința lui Pinochhio. Nominalizată la Premiul Academiei și Zâna Azurie este nimeni alta decât Cynthia Erivo; Keegan-Michael Key este John cel Onest. În alte roluri se regăsesc: Kyanne Lamaya - Fabiana (și marioneta ei Sabina), Giuseppe Battiston în rolul lui Stromboli și Lewin Lloyd în rolul lui Fitil.