PORTRAITS DE VOYAGE : MOSCOU - À la Recherche de Laïka
În acest episod explorăm întreaga capitală a Rusiei, Moscova, ca să-i aducem un tribut Laikăi. Acest câine-cosmonaut sovietic a fost primul pe orbita Pământului.