PORTRAITS DE VOYAGE : YEMEN - Les Maisons Tours
Un arhitect vizitează o casă-turn tipică din Sana'a, capitala Yemenului. Acestea au fost construite în timpul secolului al X-lea, iar Cartierul Vechi din Sana'a face parte din Patrimoniul Mondial UNESCO.