Prinț(esă)
Când Gabriel, un băiat chinez căruia îi place baletul, se împrietenește cu Rob, un alt băiat chinez de la școala sa, pe tatăl lui Rob începe să-l îngrijoreze comportamentul efeminat al fiului său și decide să intervină.