Bătrânul Auriu
Când fratele său mai mic adoptă un câine vagabond zburdalnic, Travis, în vârstă de 15 ani, încearcă să-l alunge. Dar Old Yeller dovedește în curând că nu este deloc „palid de frică” atunci când protejează ferma familiei și îi salvează viața lui Travis.