Prinţ şi cerşetor
Într-un regat îndepărtat, doi băieți ce seamănă exact, se întâlnesc și fac schimb de locuri: cerșetorul numit Mickey și prințul moștenitor. Împreună salvează regatul de Căpitanul cel rău ce vrea tronul pentru el.
Mickey Mouse joacă în două roluri foarte provocatoare și captivante. Nu doar că e o „mouse-caradă” și se dă prinț spilcuit ce tânjește să vadă lumea, dar e și țăranul ce se luptă să supraviețuiască. Când cei doi schimbă locurile, au loc situații comice pe măsură ce fiecare se adaptează la lumea celuilalt.