Queenmaker: Cum ajungi o fată de succes
În miezul epocii moștenitoarelor de mari averi din orașul New York, un blogger anonim s-a infiltrat în elita din Manhattan, ducând pe noi culmi celebritatea femeilor de succes. Când creatorul paginii de internet a fost demascat, s-a constatat că creierul acțiunii nu era deloc cum se aștepta lumea.