Rain Catcher
Nou în oraș, tânărul fotograf Rain Catcher surprinde frumusețea obsedantă a complexului rezidențial Barbican din Londra. El observă în poze un bărbat sinistru. Fie din mulțime, fie de la distanță, individul se uită fix la camera foto. Rain Catcher investighează și descoperă un adevăr care îi transformă complet realitatea și îi schimbă viața definitiv.