Secretariat
În spatele fiecărei legende stă un vis imposibil. Fiți martorii spectaculosului drum al unui cal incredibil pe nume Secretariat și ai poveștii emoționante a proprietarei lui, o casnică ambițioasă care a riscat totul pentru a-l transforma într-un campion.