Tânărul armăsar negru
Curajoasa Neera se pierde de familia ei în deşert şi întâlneşte un mânz sălbatic. Împreună descoperă prietenia, încrederea şi drumul înapoi spre casă, unde Neera află că familia ei e pe cale să piardă totul. Aşa că va concepe un plan îndrăzneţ pentru a-i salva, riscând ceea ce iubeşte mai mult - pe tânărul armăsar negru.